torsdag 2 december 2021

Torsdag 2/12

 God kväll!

Grattis till Jennifer på födelsedagen!

Strax efter 11.00 startade jag bilen mot Karlstad. Jag hade tid på en privat hörselklinik. Vi började med att kolla hörseln och sedan provade vi in en apparat på vardera örat. Efter en och en halv timma lämnade jag med en apparat i vardera örat och bättre hörsel. Apparaterna blir betydligt dyrare men alternativet var att vänta ett år. Enligt tjejen är det de bästa apparater som man kan få. De är små och smidiga och laddas som en mobil under natten. Vi började med de dyraste och jag skall ha dem på prov under en vecka. Om man då tycker att de är för dyra kan man prova ett par billigare men jag tycker att man skall ha det bästa om det fungerar bra. Hemma har jag testat dem vid tv:n och det fungerar mycket bra. Hittills är jag mycket nöjd.

God natt!

Inga kommentarer: