fredag 21 juli 2023

Fredag 21/7

 God kväll!

Grattis till Monica på 75-årsdagen!

Hade en del sms-meddelanden under förmiddagen att besvara. Fick ett meddelande från brodern i Kalifornien där de hade haft sin högsta temperatur i år. En termometer visande 35 grader. Jag tyckte det var tillräckligt när vi hade vår varma vecka innan den typiskt svenska sommaren började.

Till Lillemor meddelar jag vad läkarna i Filipstad ordinerar och hittills verkar de ha samma tankar.

Under eftermiddagen åkte jag in till Janne och Monica och grattade 75-åringen. Där blev jag sittande ett par timmar innan jag återvände hemåt. Jag fick åka runt hela stan för nästan överallt var det avstängt och hänvisningar till andra vägar. Detta eftersom det pågick en idrottstävling i stan.

Under kvällen friidrott och en film. I stavhopp gjorde Mondo en dålig tävling och rev ut sig tidigt. Klarade 5.72 och hamnade utanför pallen.

God natt!

Inga kommentarer: