lördag 29 juli 2023

Lördag 29/7

 God kväll!

En hel dag med sol.

När jag åt frukost kom jag på att Sveriges fotbollsdamer spelade sin VM-match mot Italien under morgonen. Eftersom tidigare match börjat 6.00 trodde jag att jag missat matchen. Nu visade det sig att den började senare och jag kunde följa hela matchen som vanns av de svenska damerna med 5-0.

Från Susanne kom det ett sms med gratulationer på Olofsdagen. Det var inget som jag hade en tanke på så nu fick jag en anledning att åka till Hennickehammar och fira mig med en lunchbuffé.

Under eftermiddagen var det en ny match, denna gång var det Degerfors som mötte Brommapojkarna. DIF lyckades vinna med 2-0, båda målen i slutet av matchen.

Jag har haft problem med elen till ena roboten och trots att jag bytt ut el-kopplingarna stannade den häromdagen igen. Idag har jag testat och kommit fram till att det är transformatorn till laddningsstationen som är ur funktion. Testade med den andra robotens. Det är bara att beställa en ny.

God natt!

Inga kommentarer: