onsdag 10 januari 2024

Onsdag 10/1

 God kväll!

Mildare men fortfarande drygt 10 grader under morgonen och ganska soligt. Ännu inga plusgrader.

Åkte in till Filipstad och lämnade bilen för tvätt. Hade bestämt med Sten-Åke att han skulle hämta mig för en förmiddagsfika under tvättiden. Vi hann med både fika och se Sveriges tjejer få stryk av USA innan vi åkte och hämtade en nytvättad fin bil.

Trots att jag har ganska välfyllt kylskåp tog jag vägen förbi Ica och fyllde på ytterligare.

Jag hade ett paket att hämta i Storfors. Hade tänkt hämta det när jag skulle iväg till Nobelhallen och se matchen mot Västervik men stannade till på ICA eftersom de hade rabatterat kaffe och lusten att åka till Karlskoga var liten så det blev att jag återvände hem och tittade på matchen på TV. Seger för BIK med 2-0. Båda målen i tredje perioden i power play.

Solnedgång över Östersjön.
God natt!

1 kommentar:

KW sa...

Vilken fantastisk solnedgång i underbart snölandskap! Det har varit makalösa solnedgångar även här i Stockholm hela veckan, men tyvärr är det inte lika vackert med snön längre ( i alla fall inte i innerstan. I Spånga där jag var i går kväll var det fortfarande vita vägar och snötyngda träd).
/Katrin