fredag 14 februari 2014

Fredag 14/2

God Kväll!
 
Idag firade jag min födelsedag. Eftersom jag väntade en del besökare, trots att jag inte gjort någon inbjudan, gällde det att se till att det fanns något att äta.
Jag gjorde det lätt för mig. Smörgåstårtan tog jag från Prästbäcken. Den var stor och rejäl och uppskattades av alla.

 Vanliga tårtor hade Susanne bakat och även de åts med god aptit.

Trots ett trevligt firande med presenter såsom rådjurssadel, vildsvinsskinka, lax, champagne, vin, böcker och blommor fanns det tid för att se Olsson och Richardsson ta silver och brons på 15 km klassiskt i OS.

Fick även ett telefonsamtal från Rickard Sjöberg, Postkodlotteriet, som gratulerade på födelsedagen. Tyvärr, det var bara ett grattis från ett inspelat band.

Det har varit en trevlig födelsedag och jag tackar alla som besökt mig och också alla sms, inlägg på facebook och telefonsamtal.

God Natt!

Inga kommentarer: