fredag 7 februari 2014

Fredag 7/2

God Kväll!

Ja, då var årets "Rally Sweden" avverkad för min del. Väckning 3:30, kvart över fyra samling vid Coop och färd till vår plats i skogen. Årets upplaga var för vår del betydligt trevligare än tidigare år, någon plusgrad och man frös inte om varken fingrar eller fötter. Det kom några stänk regn vid 6-tiden, men det hann knappt börja förrän det slutade.

Första starten började vid 8-tiden och efter det blev det lugnt. Nästa start skulle börja vid 13-tiden, men när det var väldigt låg aktivitet med nya åskådare var det onödigt med så många på plats så jag åkte hem vid 11-tiden.

Efter en lunch och titt i dagens tidningar satte jag mig i en fåtölj med en bok. Tog inte lång stund innan jag slumrade till. Man blir lite sliten med frisk luft i 7-8 timmar.

Har tittat lite på invigningen av OS. Nu blir det "På spåret" om en knapp timme.

God Natt!

Inga kommentarer: