tisdag 18 februari 2014

Tisdag 18/2

God Kväll!

Ja, då var det ny gympavecka igen. Efter ett intensivt pass vände jag hemåt. Tvätt och lite plock.

Efter lunchen blev det en tur till Filipstad och Museet Kvarnen. En dam i föreningen hade ringt mig tidigare och önskat byta sin arbetsdag mot en av mina. Jag ändrade på museet så att min dag den 23/2 ändrades till 30/3. Det hade varit vernissage i lördags, men då kunde jag inte närvara, så jag passade nu på att titta runt. Det var två konstnärer från Karlstad som gjort en gemensam utställning med 100-talet tavlor. Det var många fina tavlor i min smak så jag får se om det kan flyttas om här hemma för att få plats med någon ny. Det hade varit väldigt få besökare på vernissagen och inga röda prickar, vilket jag tycker är synd. Utställningen pågår ju en månad så det kan ju ändra sig.

Under eftermiddagen fick jag ett MMS från Marina. Det var en bild på en nyfödd flicka. Det var Emelie som fått Marinas första barnbarn och mitt första barnbarnsbarn. Hon var född 6:32, vägde 3,6 kg och var 52 cm lång.

God Natt!

Inga kommentarer: