onsdag 12 februari 2014

Onsdag 12/2

God Kväll!

Idag var jag uppe redan strax före sju. Kunde därför titta på damernas störtlopp, men det blev ingen framskjutande plats för svenskorna.

Eftersom det var ett bra tag sedan jag senast städade ordentligt tog jag tag i dammsugaren och skurhinken. Nere fick det bli hallen och köket och uppe blev det sovrummet, tv-rummet och hallen. Resten använder jag inte så mycket, så det får vänta. Borde egentligen städa undan alla gamla papper i arbetsrummet, men det är lite svårare att komma igång med eftersom jag gärna vill kolla innan jag slänger.

Idag började hockeyn för Sveriges del i OS. Man mötte Tjeckien och vann med 4-2 efter att ha haft ledning med 4-0. Jag tyckte att det såg bra ut. De hade inte hunnit med mer än något enstaka träningspass tillsammans.

God Natt!

Inga kommentarer: