måndag 10 februari 2014

Måndag 10/2

God Kväll!
 
Uppe klockan fem. Vaknade 10 minuter innan klockan skulle slå på radion. Man måste ha en inbyggd klocka för oftast vaknar man några minuter innan klockan skall ringa. Det var likadant när jag skulle ut på Rally Sweden, trots att klockan då stod på 3:30. Jag skulle lämna in bilen till verkstaden i Karlskoga klockan 7:00 och dessförinnan var det frukost och morgontidningarna. Eftersom jag samtidigt skall byta vindrutan p.g.a. stenskott skall de ha bilen i två dagar.
Under tiden får jag låna en liten VW Polo. Den har inte gått många mil men det är skillnad att köra en bil med 85-90 hästkrafter mot en med 300.

Pratade med Susanne om ett par tårtor när jag åkte förbi Filipstad till Karlstad och Naturkompaniet. När jag ändå var där vid lunchtid passade jag på att gå in på Restaurang Freden och äta lunch. Numera är det sällan jag äter ute, det blir oftast på torsdagar när jag är i Karlskoga hela dagen. Tidigare, när jag blev ensam, var jag nästan dagligen på Louise i Filipstad.

God Natt!

Inga kommentarer: