fredag 15 mars 2019

Fredag 15/3

God kväll!

Jag har fortfarande känning i kroppen med värk. Har fått för mig att det är något slag av muskelinflammation. Värst är det ett halvt dygn efter träning. Under förmiddagen åkte jag till apoteket och köpte Ipren, som sägs vara bra för värk och inflammationer. Får känna i morgon om det gör någon nytta.

Förra helgen hade jag köpt en kålrot som jag skulle ha till en gryta. Valde ett annat recept och därför passade det bra med rotmos och köttkorv till lunch idag.

Såg matchen AIK-Oskarshamn, ettan och tvåan i hockeyallsvenskan. Detta var tredje matchen om vilka som kommer att få möta sämsta SHL-laget i kval om plats i högsta serien. AIK vann första matchen och sedan Oskarshamn de andra och leder nu med 2-1 i matcher i bäst av sju.

God natt!

Inga kommentarer: