tisdag 19 mars 2019

Tisdag 19/3

God kväll!

Idag var det gympamorgon men denna gång avstod jag. Tänker vänta tills värken i benet har slutat helt. Det var också städdag och när städerskan dök upp jobbade jag med att plocka ihop underlaget till revisorn för Invest. Det närmar sig deklaration så det är hög tid.

Till 13.00 skulle jag vara hos Möllers i Karlskoga med bilen för att få dit en skylt av något slag som tydligen saknades. Vet inte riktigt vad det var, men någon typ av modell och typskylt. Det tog inte mer än några minuter så jag kunde återvända hemåt ganska snart. Då var städerskan borta och det luktade rent och fräscht. Hon hade haft ut de stora mattorna i hallarna, både uppe och nere, och sopat dem med piasavakvasten.

Under kvällen var det dags för Kuggarna, men även detta skippade jag. Ville inte iväg till Karlskoga en gång till. Istället blev det hockeymatchen mellan AIK-Oskarshamn. Det var femte och avgörande matchen om vilket lag som skall möta Timrå om platsen i SHL. Om Timrå klarar sig kvar eller om Oskarshamn går upp. Det blir Oskarshamn efter seger med 4-1.

God natt!

Inga kommentarer: