tisdag 26 mars 2019

Tisdag 26/3

God kväll!

När jag åkte in till Filipstad i går eftermiddag såg jag att tranparet hade intagit sumpmarken mellan Nykroppa-Filipstad. Vårtecknen fyller på allt eftersom.

Under förmiddagen blev det skjortstrykning så nu är lagret fullt igen.

I höstas skaffade jag en ny högtryckstvätt. Jag monterade på lösa delar och provkörde genom att tvätta bilen. Min gamla strejkade förra hösten så därför blev det en ny. Denna är mindre och betydligt lättare och bekvämare att använda.

Följde Färjestad-HV71. Seger för HV med 3-2 och 2-1 i matcher. Hade glömt att Sverge spelade mot Norge i fotboll. Råkade hamna där när det stod 1-0 till Norge och också 2-0. Sedan fick Sverige både 2-2 och 2-3 när det återstod någon minut. Det räckte för att Norge skulle göra 3-3 i slutminuten på hörna.

God natt!

Inga kommentarer: