måndag 18 mars 2019

Måndag 18/3

God kväll!

Gick igenom Investpapper och fick se att jag hade missat att betala in restskatten. Den skulle vara inbetald förra veckan och var ganska hög eftersom skatten för försäljningen av lagerbyggnaden var inräknad. Nu är den i alla fall inbetald. Det var första gången sedan starten 1981 som jag missat en skattebetalning. Problemet är att det är så få transaktioner så man tittar ju inte varje dag. Det var skillnad när man var aktiv.

Hade tänkt åka in till Nobelhallen och se matchen mot Västerås men eftersom jag gått i slafskläder hela dagen och måste byta om lockade det inte. Dessutom kände jag inte för att sätta mig i bilen utan det fick bli som åskådare framför TV:n. BIK låg på bra i första och hade ett bra övertag. Första målet kom i slutet av andra då BIK tog ledningen. Tyvärr startade Västerås tredje perioden med fart och gjorde 1-1 efter 38 sekunder. BIK hade nog slumrat till under pausen. Under tredje lyckades de också få in ett andra mål och vann alltså med 2-1. En match på onsdag och sedan är säsongen slut för denna gång.

God natt!

Inga kommentarer: