måndag 25 mars 2019

Måndag 25/3

God kväll!

Förmiddagen ägnades åt lite klädvård.

Ute bland fågelmaten hade jag besök av domherrar, bofinkar och ekorrar förutom de vanliga talgoxarna och nötväckorna. Det jag inte gillar är att det kommer massvis med kajor. De äter upp talgbollarna i raketfart. Jag har tänkt att ta fram luftgeväret men inte kommit till handling för det tar emot att skjuta dem.

Under eftermiddagen var jag hembjuden till Susanne och Sten-Åke på våfflor. När vi åt som bäst kom det en bild från USA där den yngre brodern med fru visade att de också uppmärksammat våffeldagen. Det blev telefonkontakt och jag märkte att Kjell-Åke hade fått bättre hörsel igen. Vi fick också veta att de räknar med att komma till Sverige någon gång under augusti-september.

God natt!

Inga kommentarer: