onsdag 20 mars 2019

Onsdag 20/3

God kväll!

Efter en mulen morgon blev det klart med skinande sol och behaglig temperatur på termometern. Tog en vända ner till sjön och då kände man den isande vinden. Det blev ingen längre utomhusvistelse.

Det är inte ofta jag får besök, men när jag gick ner för lite matlagning ringde det på dörren. Det var en dam från Jehovas vittne i Filipstad. Senare såg jag att de kom nio stycken vandrande nere på gatan så det var en stor drive i Nykroppa.

Jag brukar veckohandla på onsdagar men eftersom jag inte tyckte att jag saknade något får det vänta till i slutet på veckan.

Såg sista matchen för säsongen, BIK mot Västervik. Det gällde ingenting och det var en loj match som Västervik vann med 5-4. Bik kom trea i kvalserien och de andra slutade nästsist.

God natt!

Inga kommentarer: