måndag 29 juni 2020

Måndag 29/6

God kväll!

Strax efter 11 startade vi färden mot Filipstad. Hoppade in på Motortjänst eftersom jag tänkte att de kunde ha felsökare för robotslingor. Det hade de inte så därför blev det vidare färd till Karlstad och Jula där jag visste att det fanns.
Hemvägen tog vi via Kristinehamn och Skärgården där det blev en fika.

När jag kopplade in robotarna efter bortkopplingen för eventuellt åskoväder fick jag se att ena kontakten var dålig. Fixade den och vad hände? Jo, lampan lyste grönt och visade att allt var OK. Resan till Karlstad var gjord i onödan. I ungdomens år hade man blivit förbaskad, idag ser man det som jag har ett instrument ut i fall att. Dessutom fick ju Västeråsdamen en utflykt från Nykroppa.

God natt!

1 kommentar:

lotta sa...

Gott att se det positiva 😍😁 och även du fick en utflykt 💖💖💖