torsdag 18 juni 2020

Torsdag 18/6

God kväll!

Precis när jag hade förmiddagskaffet färdigt kom det en bil. Det var Sten-Åke som kom och levererade en komplettering till min Ica-lista. Det hade blivit ett missförstånd och nu hade de köpt det missade. Det var ju inte nödvändigt för jag hade klarat mig bra ändå. På det viset fick jag lite sällskap samtidigt som han hade med sig bakelser till kaffet.

Enligt prognosen skulle det huvudsakligen vara mulet idag men jag har hela dagen uppfattat det som övervägande soligt. Ett riktigt härligt sommarväder.

Under dagen har jag i maklig takt jobbat med rabatterna. Ganska många raster har det blivit, ett perfekt pensionärsliv.

Idag skulle man kunnat gjort premiärdoppet, nu blev det inte så trots att termometern visade en vattentemperatur på 26 grader.

God natt!

Inga kommentarer: