tisdag 29 mars 2022

Tisdag 29/3

 God kväll!

Ganska solig dag men med isande vind. På gympan samtliga närvarande. Ett pass uppdelat i tre perioder med 20 minuter i varje. Tio minuter cykel följt av olika styrkeövningar.

Hade tänkt lämna papper till revisorn men kom på att jag inte hade mejlat över bokföringsfilen så det får bli på torsdag istället.

Hemma var det tomt på städerskor och när jag gick min besiktning kunde jag se att de hade skött sig. I köket hade det kommit gula dukar på bänkar och bord. Även om jag inte är på plats kan jag se vid vilken tid de lämnar huset genom den app jag har i mobilen.

BIK var i Mora och skulle ta den tredje segern. Nu blev det inte så utan nu står det 2-1 till BIK i bäst av fyra. Nästa match på torsdag, även den i Mora. Hoppas på bättre då och att den fjärde vinsten kommer på lördag i Nobelhallen.

God natt!

Inga kommentarer: