torsdag 24 mars 2022

Torsdag 24/3

 God kväll!

Solig morgon när jag åkte in till gympapasset. Fullt manskap även denna dag. Efter frukosten dröjde jag mig kvar och läste KT innan jag tog en tur till Biltema i väntan på att åka till Rotarymötet. Lämnade butiken med en packe kopieringspapper samt ett 30 mm borr ifall jag skulle få för mig att snickra ihop ett par fågelholkar.

På Rotary hade vi besök av Aktieklubbens ordförande. En ung tjej runt 35 år.

Kvällen har ägnats åt hockey och fotboll. Färjestad förlorade mot Växjö i förlängning. Kvartsfinalerna i hockeyallsvenskan började idag med två matcher. HV71 och Modo vann sina matcher och i morgon går de andra två matcherna. BIK startar med att ta sig an Mora och Björklöven möter Västerås. Kvalmatchen i fotboll vann Sverige mot Tjeckien i förlängning med 1-0.

God natt!

Inga kommentarer: