torsdag 3 mars 2022

Torsdag 3/3

 God kväll!

Åter en fin vårvinterdag. När jag åkte iväg till gympan vid sjutiden mötte jag tidningsbilen så tidningarna blev lästa under eftermiddagen efter jag kommit hem från Karlskoga.

Efter frukosten på gymmet åkte jag och tankade. Då ångrade jag att jag inte tankat igår när jag var i Filipstad. Då hade jag sparat drygt 50-lappen eftersom dieselpriset idag stod i 24,37 per liter. En höjning med en krona på ett dygn. Det börjar bli exklusivt att köra bil. Innan Rotarymötet, som jag lovat min ersättare att närvara på eftersom hon inte kunde p.g.a. sjukdom, besökte jag Ö&B. Lämnade butiken med talgbollar till fåglarna.

Väl hemma igen blev det skidskyttestafett med Sverige som tvåa samt lite senare hockey mellan Djurgården-Färjestad där de senare vann med 5-4 efter förlängning.

God natt!

Inga kommentarer: