tisdag 21 november 2023

Tisdag 21/11

 God kväll!

Grattis till Emma i Karlstad på 16-årsdagen!

I förmiddags ringde Thomas och frågade hur det var. Han skulle handla till sin far och undrade om det var något jag behövde men jag hade haft Susanne till att fylla på förråden i går. Han skulle köpa ett testkit för corona och lämna till mig så jag kunde testa mig. Det visade sig att det inte fanns varken i Storfors eller Filipstad men allt tyder på att det är det jag åkt på.

Det var städdag och jag höll mig undan från Ewa. Hon bytte gardiner i hallen och innan hon var klar med städningen hade vi hunnit med förmiddagskaffe och hon hämtade även in posten innan hon lämnade ett renstädat hus.

Har suttit en hel del vid tv:n. Tittade på damernas Curling i EM. Såg första perioden i Färjestads CHL-match innan jag slog över till Rapport och Fråga Lund. Som avslutning blev det en julfilm.

God natt! 

Inga kommentarer: