torsdag 2 november 2023

Torsdag 2/11

 God kväll!

Idag skippade jag gympan eftersom jag tyckte att två dagar i sträck blev lite för tufft. Det var nollgradigt ute och när man tittade ut såg det ut som att bilen var blöt. Jag startade dieselvärmaren en kvart innan jag skulle åka till Karlskoga och det var tur för när jag kom ut var hela bilen inbäddad i is. Nu hade rutorna värmts upp så det var bara att skjuta iväg isflaken.

På Rotary hade vi besök av en kvinnlig försäljare för Ekmans Hotels som bl.a. äger Karlskoga Hotell sedan några år tillbaka. Hon berättade om koncernen och hotellen på olika platser. Fyllde på lagret med vinflaskor till lotteriet så nu skall det räcka året ut.

Under kvällen blev det främst matchen mellan Färjestad och Luleå. Det började bra för Färjestad som fick första målet efter 11 sekunder och andra inom två minuter. Matchen slutade 7-3 till Färjestad.

God natt!


Inga kommentarer: