torsdag 23 november 2023

Torsdag 23/11

 God kväll!

Idag halvklart och några plusgrader med halka under morgonen. Märktes på trappan när jag hämtade morgontidningarna.

För en vecka sedan skulle jag vaccineras men flyttade fram det en vecka eftersom jag hade fått en förkylning. I dag var det dags igen. Jag kände mig inte mycket bättre idag men åkte in till vårdcentralen för att få sprutorna. Jag fick vända hemåt igen för sköterskan tyckte inte att jag skulle vaccinera mig eftersom hon såg att jag fortfarande inte var återställd och hon trodde också att jag hade feber. Det slutade med att jag skall komma tillbaka om en vecka igen. Jag behöver inte beställa tid utan kan åka in på drop in.

Under kvällen hockey mellan Färjestad och Malmö. Malmö tog ledningen med 3-0 men Färjestad arbetade ikapp och vann i förlängningen med 4-3. I slutet bläddrade jag mellan matchen och Ondskan. Boken har jag läst tidigare.

God natt!

Inga kommentarer: