fredag 1 maj 2009

Fredag 1/5

Vitsippor i "Östra parken"
God kväll!
1:e maj, då börjar Kroppas motionsdrive. Tog därför en tur upp till Kummelhöjden. Det ger 5 poäng. Förra året klarade jag 315 poäng, troligen svårt att nå dit i år. Jag blir ju borta under tre veckor och det är ganska många turer.
Hade svårt att komma igång med någonting, men efter kraftansträngning tog jag mig i kragen och gjorde rent i dammen och körde igång den för säsongen. Oljade också in en trämöbel till verandan.
Lunchen blev rester från måndagen.
Under eftermiddagen tog jag en tur till Anita och plockade lite där.
Jag gillar inte våren med arbetsuppgifter som väcker en massa glada minnen till liv och till slut var jag tvungen att hitta på något för att komma ifrån. Jag åkte därför in till Filipstad och våldgästade Susanne och Sten-Åke, som nyss kommit hem från Karlstad, där de införskaffat nya möbler till altanen.
Som det känns nu måste jag försöka bryta det mönster jag hamnat i.
God natt på er!

Inga kommentarer: