fredag 8 maj 2009

Fredag 8/5

God kväll!
Morgonen var ganska klar och därför körde jag en tvättmaskin och hängde tvätten ute.
Putsade fönstren i gästrummet på andra våning. Det började småregna under tiden. Jag trodde inte det skulle hålla på och därför har jag nu en blöt tvätt hängande ute.
Fick ett brev där jag erbjöds 2,5 miljoner för huset. Men som skribenten skrev, han trodde inte jag ville sälja nu men jag skulle veta att intresse fanns. För mig finns för tillfället inget alternativ. Har svårt att tänka mig att sitta i en lägenhet eller ett hus med liten tomt och utan sjö.
Som vanligt lunch i Filipstad.
När jag tittade på PC:n möttes jag av en överraskning. Min syster hade lyckats få iväg ett mail.
Idag har Sammy, som fyllde år i onsdags, blivit uppvaktad av släkten. Sten-Åke och jag åkte därifrån i lagom tid för att se hockeymatchen hemma hos mig. Matchen, Kanada - Sverige vanns av Kanada med 3 - 1. Så nu blir det match om tredje pris på söndag.
God natt!
.

Inga kommentarer: