lördag 9 maj 2009

Lördag 9/5

Markus och Åsas hus från baksidan.
God kväll!
Hela förmiddagen, efter en lugn frukost med tidningar, gick åt till att göra noggrann städning av toaletter och badrum samt därefter stryka upp tvätten, som nu hade torkat i solsken och blåst.
Vid lunchtid åkte jag till Karlstad för att gratulera Åsa och Markus. Åsa hade fyllt år den 25:e april och Markus den 8:e maj.
Blev mottagen med smörgåstårta. Efter kaffe och tårta åkte vi och tittade på det hus de köpt och just nu håller på att flytta in i. Åkte sedan tillbaka för ytterligare lite tårta och kaffe innan jag begav mig hem.
Har nu tittat på SM-matchen i handboll som Alingsås till slut vann. Under matchen hade jag också ett kortare samtal med min broder i USA. Där är det soligt och drygt 20 grader varmt. Han skulle ge sig iväg på en motionsrunda på cykel.
Jag önskar er god natt!

Inga kommentarer: