tisdag 12 maj 2009

Tisdag 12/5

God kväll!
Under natten hade det varit frost. Förmiddagen ägnade jag delvis åt till att lägga över film och kort till DVD för att få tomma minneskort för kommande filmer och kort.
Började också ogräsbekämpning på grusgångarna innan jag intog lunchen i Filipstad. Träffade då Karl-Erik Karlsson som kom in strax efter mig.
Efter lunchen blev det fortsättning med gångarna. Tyvärr småregnade det korta stunder. Jag hoppas att det inte påverkade ogräsgiftet för mycket.
Tog ner några torra enbuskar, som jag åkte ner till Jutendal med. Han slöjdar bl.a i ene.
Har sett semifinalen i Eurovision song contest. Av 18 länder gick 10 vidare till finalen. Av dessa fanns Sverige med. Innan detta program såg jag damfotboll, Malmö - Djurgården. När jag slog över till semifinalen ledde Malmö med 3 - 0.
God natt på er!

Inga kommentarer: