måndag 11 maj 2009

Måndag 11/5

God kväll!
Tidig morgon med gympa.
Eftersom jag skulle träffa min bankkontakt 13:30 gällde det att fylla dagen fram tills dess om jag inte skulle åka hem och tillbaka igen.
Jag passade på att åka till lagret och se hur det såg ut, hade inte varit där på ett tag. Fortsatte till Kartro och hälsade på hos några av mina tidigare anställda i KAPRO.
Gjorde några mindre affärsbesök innan jag fortsatte till Tedenrud. Vi åkte till Bofors Hotell och åt bistrolunch, raggmunk med fläsk, inte alls dumt.
När vi var i närheten av Karlskoga nya köpcentrum passade vi på att besöka ÖoB. Där var det verkligen låga priser på många varor.
Sedan var det dags för Nordea, min bankman hade kommit från Karlstad och skulle träffa mig på Karlskogakontoret. Det blev några placeringsändringar både för Invest och privat. Nu är det bara att vänta på att resultatet blir positivt.
Under kvällen såg jag Örebro vinna över Hammarby med 2-0.
Somnade under nyheterna så nu är jag tillräckligt pigg för en film, annars får det bli sängen.
God natt på er!

Inga kommentarer: