måndag 2 november 2009

Måndag 2/11

God kväll!
Efter gympan idag fick jag åka hem och ringa tandläkaren. Jag tappade en guldkrona igår. Jag fick tid på torsdag och det går bra. Det känns ju ganska tomt, men jag har ju inte ont och det finna inga skarpa obehagliga kanter, som det brukar vara när man tappar en plomb.
Tänkte först att jag skulle blåsa bort löv idag, men eftersom vädret var grått och inte så trivsamt stannade jag inne och körde en tvättmaskin och passade på att ta hand om tidigare tvätt. Dvs. strykning av skjortor och jeans.
Ikväll har jag pratat med Kjell-Åke. Han känner sig betydligt piggare nu. Han får fortfarande ta blodprov varje morgon för att hålla blodet under kontroll.
Nu skall jag se om det finns något lämpligt TV-program och till er säger jag:"God Natt"!

Inga kommentarer: