måndag 23 november 2009

Måndag 23/11

God kväll!
Idag skulle min moder blivit 93 år. Nu blev det inte så, hon avled redan för trettio år sedan.
När jag vid sextiden lämnade hemmet för resa till Karlskoga och gympa hade jag tre rådjur som knappt ville gå ur vägen för mig. De bara stirrade på mig.
Det blev ett intensivt pass, som vanligt. När jag var klar med frukosten på gymmet åkte jag och beställde tid för första servicen på bilen, 3000-mila.
När jag kommit hem ringde Tedenrud och meddelade att han hade bokat in mig i slutet av januari för att prata om företagande för en Odd Fellowsgrupp. Jag hade i ett svagt ögonblick lovat att ställa upp. I gengäld lovade han att hämta mig, när jag lämnar bilen på servise.
Idag åkte jag inte och åt lunch ute. Jag fixade istället till en hemma på det jag hade liggande. Det blev bra det också.
Jag önskar er en fortsatt bra kväll och god natt på er!

Inga kommentarer: