torsdag 26 november 2009

Torsdag 26/11

God kväll!
Idag var det en tidig morgon. Före sex var jag på kyrkogården och bytte ljus på graven. De befintliga ljusen skulle bara lysa ett dygn till och därför bytte jag ut dem mot nya 5-dygnsljus, så att det lyser över 1:a advent.
Därefter gick färden vidare till gympan och klockan 9 lämnade jag in bilen för service. Tedenrud stod och väntade på mig och vi fortsatte hem till honom och drack lite förmiddagskaffe innan vi åkte och hämtade bilen kl. 11. Sedan var det bara att fortsätta till Rotary. När det mötet var avslutat gick färden vidare till Västerås, där jag möttes av eftermiddagskaffe och några goda kakor.
Nu sitter jag och väntar på middagen och efter den blir det antagligen någon TV-film.
Jag önskar er en god fortsättning på kvällen och en god natt.

Inga kommentarer: