måndag 9 november 2009

Måndag 9/11

God kväll!
Måndag är lika med gympa mellan sju och åtta och därefter frukost och diverse företagsskvaller.
Efter passet blev det en tur till Marina för klippning.
Därefter hem och vid halvettiden kom Gudrun från Västerås. Hon kommer att besöka mig några dagar innan hon återvänder hem igen.
Vi har gått runt och studerat resultatet efter de nertagna träden. Det ser bra ut och det stör inte utseendemässigt på tomten.
Blomsteraffären ringde och meddelade att jag skulle få blommor. De skulle varit utlämnade på lördagen, men deras data hade inte fungerat, och därför blev det för sent. Som plåster på såren skulle de skicka med en ask choklad. Det var Åsa som skickat blommorna, men det kände jag till sedan hennes tel.samtal under söndagen.
Under kvällen har vi ätit en middag på älgfärsbiff med lingonsås, ett recept taget från "Halv åtta hemma hos mig". Enligt min gästs utlåtande smakade det mycket bra och hon vill tom. ha recept på såsen. Även jag kände mig nöjd med resultatet.
Till er säger jag:"God Natt"!

Inga kommentarer: