torsdag 19 november 2009

Torsdag 19/11

God kväll!
Idag gratuleras lilla Sofie, som fyller 22 år.
Till gympan idag kom vi bara fyra stycken plus instruktören. Hon körde därför ett spinningpass med oss samt avslutade med styrka och mage. Vi var ganska möra när vi avslutade.
Tog en sväng till Marina och inväntade att affärerna skulle öppna. Jag måste inhandla present till Sofie. Därefter var det dags för Rotary, som idag hade årsmöte som programpunkt.
Strax före 17.00 var jag hos Susanne och Sten-Åke och plockade upp dem för att fortsätta till Sofie. Eftersom jag inte besökt henne i denna lägenhet tidigare behövde jag vägvisare.
Sofie bjöd på mat och jag blev faktiskt imponerad av vad hon åstadkommit. De små liven kan mer än man tror.
Kvällen har ägnats åt tv:n. Såg ett program, "Kniven på strupen", som visade en kock som tog sig an en krog i Malmö, som var på väg att dö. Liknande program har tidigare visats med Melker. Som vanligt blev det ett lyckligt slut med nya och nöjda kunder.
God natt på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att det blev bra o maten smakade :)