måndag 18 februari 2013

Måndag 18/2

God Kväll!
Efter frukost och lite pappersarbete med bl.a. betalningar var frågan hur resten av dagen skulle användas. Då kom tanken upp, om jag skulle ta en tur till Karlstad och Stadium. Jag hade ju pengar kvar på mitt vinst-presentkort. Jag var osäker på hur länge kortet gällde och det var dumt att låta det frysa inne.
 
När jag kom till Bergvik började jag med en dagens. Tyvärr, det var överlevnadsmat. Inte något man njöt av.

 Tittade in på Dressmans när jag gick förbi. Det blev ett par skjortor trots att jag har något hundratal hemma.
På Stadium fick det bli några träningsshorts och en tröja. Det visade sig också att jag har ytterligare ett år på mig att ta ut resten på presentkortet.

God Natt!

3 kommentarer:

Susanne sa...

Snygga kläder du köpte dig. Speciellt träningskläderna.
Nästa gång kan du väl höra av dig så kanske jag kan hänga med på en handlingstripp om jag är ledig.
Kramiz

S-O Svensson sa...

Tänkte fråga dig, men du har ju alltid en massa fikaträffar med kompisar när du är ledig.

Susanne sa...

Ja men jag kan faktiskt byta dag om det skulle ha varit så. För det är kul att ha en dag med sin far också , vet du. Kramiz