onsdag 13 februari 2013

Onsdag 13/2

God Kväll!

Efter frukosten körde jag igång med att städa övervåningen. Jag kan inte påstå att det var absolut nödvändigt, men det känns och luktar fräscht efter att ha torkat av golven.

Lite 11-kaffe och sedan ut och körde undan den snö som fallit de senaste dagarna, ca 5 cm.

Idag kände jag för en lunch på stan och därför åkte jag till Louise och åt stekt fisk med en god sås.

Eftersom jag har onsdagsrabatt på ICA med 5% passade jag även på att göra veckans största inköp. Jag har fått rabattkuponger till onsdagar under fyra veckor. Är antagligen ett sätt att styra pensionärerna till, för ICA, lämplig dag.

När jag kom hem kunde jag inte hålla mig utan städade även köket och hallen. Så kan det gå när man kommer igång.

Såg på text-Tv att Västerås slog Djurgården i förlängning. Det var det bästa som kunde hända från BIK:s synvinkel eftersom de lagen ligger närmast att kunna knuffa ner BIK till 4:e plats. Det är bara att hoppas att BIK orkar hålla direktplatsen till kvalet.

God Natt!

Inga kommentarer: