tisdag 19 februari 2013

Tisdag 19/2

God Kväll!

Idag börjar jag med att gratulera lillasysters dotter Katrin, som fyller år.

Dagen började som vanligt på tisdagar med musik från klockradion klockan 5.00. Idag hade vi fått två nya damer på gympan. Den ena av dem har varit med för ett par år sedan och de räknar med att kunna vara med en gång per vecka.

När jag kom hem var det dags för en tvättmaskin igen. Lunchen blev hemma idag.

Under kvällen har jag varit på en träff för "helgjobbare" på Museet Kvarnen. Vi var inbjudna för att få lite information om förra och kommande året. Vi blev även bjudna på mat och dryck. Det var en tallrik full med småplock. Bland deltagarna, ca 40 stycken, lottades det ut ett grafiskt blad. Lotten föll inte på mig denna gång. I omgångar underhöll Janne Samuelsson och hans musikkompis med musik och sång. För mig var det intressant att se vilka som var med i denna grupp. Det var bara tre stycken som jag kände sedan tidigare.

God Natt!

Inga kommentarer: