tisdag 26 februari 2013

Tisdag 26/2

God Kväll!

Idag var vi ett rejält gäng på gympan. Det börjar bli trångt både i gympasalen som vid frukostbordet.

På hemvägen åkte jag förbi KPMG och lämnade över underlag för årsbokslutet.

Fick lite post som skulle undertecknas och därför åkte jag in till Filipstad och postade breven. Passade även på att hälsa på äldsta dottern och barnbarnet Simon. Båda hade nyss vaknat till efter sitt nattskift. Fick eftermiddagskaffe innan jag vände hemåt igen.

Hade fått ett mejl från min revisor. Det fattades två årsbesked från Skandia och Navexa, så nu blir det till att ringa i morgon förmiddag för att få fram dem.

Jag hade sett fram mot att se Skellefteå-Färjestad på TV:n. Enligt tidningen skulle matchen gå i en av mina kanaler. Tyvärr var det tydligen ändrat för de visar matchen HV71-Brynäs. Följer även Karlskrona-BIK på text-TV. Alldeles nyss var ställningen 3-2 i början av andra perioden.

God Natt!

Inga kommentarer: