fredag 24 januari 2014

Fredag 24/1

God Kväll!

Vid 10-tiden åkte jag in till Möllers för att serva bilen. Jag fick ta en lånebil under tiden. En liten rätt hög VW. Tyvärr är jag dålig på de olika modellerna men bak stod det U2. Den hade inte gått mer än drygt 1000 mil och jag tyckte att den verkade OK. Jag märkte dock skillnad när jag hämtade min bil igen, både då det gällde ljud och komfort.

I kväll har jag tillsammans med lilldotera varit och tittat när BIK mötte jumbolaget Troja/Ljungby. Det såg ut att bli en säker seger, men Troja jobbade i kapp. 2579 personer fick se BIK vinna skottstatistiken med 39-22, men vad hjälper det om de inte går i mål. Matchen slutade 3-3. Förlängningen slutade mållös och matchen fick avgöras på straffar. Här lyckades BIK bäst och trots att Västerås och Karlskrona vann sina matcher ligger BIK fortfarande etta.

God Natt!

Inga kommentarer: