tisdag 21 januari 2014

Tisdag 21/1

God Kväll!

Idag gratuleras Martin på sin 21-årsdag. Anita skulle idag ha fyllt 72 år.

Dagens gympa blev uppvärmning följt av träning med TRX-band. Här jobbar man hela tiden med sin kroppsvikt och jag tror att de flesta kommer att ha träningsvärk de närmaste dagarna. Det var ett tag sedan som vi körde ett liknande pass.

På vägen hem åkte jag och beställde tid för service på bilen eftersom den talat om att det var dags. Skall dit redan på fredag och jag får låna en Polo under dagen.

När jag kom hem körde jag en tvättmaskin eftersom det har samlat sig en massa tvätt. Körde en månads bokföring för Invest. Det drar ihop sig till årsbokslut.

Det tätnar i hockeyallsvenskan. Västerås vann över Södertälje idag och gick därmed upp i topp. I morgon blir det match mellan Karlskrona och BIK. Båda ligger en match efter Västerås och ligger tvåa och trea. Det lag som vinner passerar Västerås igen.

God Natt!

Inga kommentarer: