tisdag 28 januari 2014

Tisdag 28/1

God Kväll!

I morse var det bara att sätta igång att borsta av bilen, det hade snöat under natten.

I gympan har vi fått tillökning. Idag kom två grabbar som varit med tidigare och en ung tjej, som var helt ny för oss, men tränat i andra pass. Det kändes riktigt trångt på golvet.

När jag kom hem körde jag ut 4-hjulingen. Snöplogen hade lagt upp rejäla vallar vid gatan. När jag ändå var igång körde jag upp alltsammans. Får se hur länge det varar innan det blir dags igen. Nu har vi fått den vinter som vi tidigare sluppit.

Efter lite mat och tittande i tidningarna var det dags för styrelsemöte på Kvarnen. Detta var sista mötet före årsmötet och jag fick en massa argument från övriga styrelsemedlemmar för att ta ordförandeposten efter nuvarande som avsagt sig omval. Jag har tidigare sagt nej, när valberedningen hört av sig. Jag har lämnat andra förslag, förhoppningsvis går något av dessa igenom.

God Natt!

Inga kommentarer: