torsdag 23 januari 2014

Torsdag 23/1

God Kväll!

Morgongympan kördes med ett spinningspass följt av styrka med gummiband och hantlar.

Efter passet tog jag vägen förbi hos Marina för att lämna ett brev. Eddie var hemma, så jag stannade och fick en kopp kaffe innan jag fortsatte till Bofors Hotell och Rotarymötet.

Dagens föredrag hölls av VD:n för det nystartade Karlskoga närings- och turistbolag, som ägs av kommunen och företagsorganisationerna.

Eftersom jag skulle träffa min bankkontakt i Karlstad vid halv fyra-tiden och var ute i god tid svängde jag in till Jula och köpte lite olika lampor, batterier och annat nödvändigt.

Efter placeringsgenomgång bar det iväg till Löfbergs Arena för god mat och matchen mellan FBK och HV71. Matchen var jämn och det var svårt att säga vilka som skulle vinna. FBK hade ledning med 3-2 en bit in i tredje perioden men HV lyckades kvittera och det blev förlängning där HV fick in pucken till 4-3.

God Natt!

Inga kommentarer: