lördag 25 januari 2014

Lördag 25/1

God Kväll!

Vaknade redan strax före 6 och efter några minuter tyckte jag att det var lika bra att gå upp. Tänkte att jag kunde äta frukost och sedan krypa ner en stund igen. Det blev inte så utan jag satte mig vid datorn och letade fram blanketter  på Skatteverkets hemsida om utdelning och räntor, som skall in till skattemyndigheten före den sista.

Under förmiddagen fick jag samtal från Stefan. Bl.a. nämnde han att Emma, som fyllde 18 näst sista dagen på året, nu hade fått sitt körkort.

Tittade lite på olika recept och tyckte att jag kunde lägga ner lite mer tid under dagen för att färdigställa dagens lunch/middag. Plockade fram lite nötfärs ur frysen och gjorde, som jag tycker, en riktigt god måltid.

Under kvällen har det, som vanligt, blivit en del TV med "Stjärnorna på slottet" och nyheter och hockey. Fortsätter antagligen med någon film, om jag hittar något passande.

God Natt!

Inga kommentarer: