lördag 18 januari 2014

Lördag 18/1

God Kväll!

En lugn dag med skidor från SM på tv:n. Mest imponerade Calla som vann 10 km klassisk med drygt en minut.

BIK hade toppmatch mot Malmö under eftermiddagen, men eftersom jag hade fått biljetter till revyn av Lotta i julklapp, kunde jag inte åka på hockeyn. Nu gick matchen på tv så jag kunde se den där. Slutet missade jag eftersom det blev problem med sändningen i slutminutrarna. I bilen kunde jag höra att det blev 3-3 efter full tid och förlängning. Fick senare veta att BIK vann på straffar. Totalt var det strax över 5000 åskådare. Detta mest beroende på att det var gratis entré eftersom 165 sponsorer betalade 1:- krona per åskådare. Lotta fick numret på mina sittplatser och kunde utnyttja dessa till sig och Viktor.

Gudrun och jag åkte till Karlskoga och såg revyn i ett fullsatt musikpalats. Det var en ganska trevlig och gemytlig revy med en del pikar till kommunpolitikerna.

God Natt!

Inga kommentarer: