fredag 30 oktober 2020

Fredag 30/10

 God kväll!

Återigen en gråmulen dag.

Jag brukar träffa min bankkontakt i Karlstad två gånger per år. Nu har det inte varit någon träff på ett tag och idag hade vi beslutat om en genomgång via datorn. Klockan 10 möttes vi via nätet och avslutade en timme senare.

Jag plockade ihop grankvistar för att lägga på graven samt i krukorna vid entrén. Hade köpt en ny gravlykta men råkade tappa den innan jag skulle åka. Givetvis gick två av fyra glas sönder så det fick bli den gamla tillsvidare.

Vid lunchtid kom Sten-Åke med fikabröd. Han kom närmast för att hämta en del vedkubbar och låna vedklyven. Jag fick lite sällskap och fikapaus.

Tittade på matchen Tingsryd - Bik. Det var en ganska jämn match, men jag tyckte att BIK saknade det rätta tempot. Tyvärr, seger för Tingsryd efter 0-0, 0-1, 2-0. Nästa match på söndag mot MODO.

God natt!

Inga kommentarer: