torsdag 29 oktober 2020

Torsdag 29/10

 God kväll!

Mulet och duggregn när jag startade mot Karlskoga i morse vid 7-tiden. Slutade dugga ju närmare Karlskoga jag kom.

Gympa med ett nytt spinningpass som var extra intensivt. Därefter styrka och mage med viktplatta och gummiband.

På Rotary hade vi besök av distriktsguvernören och samlades en timme tidigare. Jag skippade förmötet och tog hand om mina egna uppgifter. I Coronatider har vi en egen "betalstation" där endast Rotarianer betalar med kort eller swish. För ett par veckor sedan, när tjejen var frånvarande en stund, tog jag betalt av kunden och jobbet har gått över till mig.

Efter själva mötet hade vi styrelsemöte och det blev en heldag i Karlskoga. Var inte hemma förrän vid 16-tiden.

Kvällen fick bli HV74 som mötte Växjö. Efter tre perioder var det 2-2 och förlängningen vanns av HV. Fortsatte med Drottningarna och nyheter.

Nu skall en trött man krypa till kojs.

God natt!

Inga kommentarer: