fredag 2 april 2021

Fredag 2/4

 God kväll!

En solig morgon som övergick till växlande molnighet.

Under förmiddagen hade jag ett långt telefonsamtal med Tedenrud som ringt upp. Han hade hittills inte lyckats få sin första vaccinspruta beroende på att han inte lyckats beställa tid eftersom det hela tiden var fullbokat.

Satt vid tv:n och när samtalet var slut började en film som jag började titta på och den var över två timmar så det var dags att fixa en sen lunch när den var slut. Det blev inte en meter utomhus för under eftermiddagen var det hockey att titta på. Under kvällen blev det sedan 4:ans nya program "Masked Singers". Av bara farten blev jag sittande kvar och tittade på filmen som kom därpå "Livet efter dig". Den har jag sett ett antal gånger, senaste gången för någon månad sedan. Trots det blev jag sittande kvar.

God natt!

Inga kommentarer: