söndag 18 april 2021

Söndag 18/4

 God kväll!

Grattis till lillebror i USA som fyller år idag!

Under förmiddagen åkte jag in till Filipstad och kompletterade med några penséer till krukorna vid entrén. När jag skulle plantera dem frågar man sig om det är någon idé. Rådjuren hade varit framme och ätit upp blommorna på krukorna längst ner och dragit upp någon planta och slängt vid sidan om.

När jag följde första finalmatchen mellan Timrå-Björklöven ringde det på dörren. Det var en yngre man som pratade en svenska som jag inte begrep. Jag gissar att han ville sälja guld. Jag sa att jag inte var intresserad och drog igen dörren och han lommade iväg. Hoppas att det inte blir fler liknande besök. Matchen vanns av Björklöven med 6-3 och leder med 1-0 i matcher i bäst av sju.

God natt!

Inga kommentarer: