torsdag 8 april 2021

Torsdag 8/4

 God kväll!

Gympamorgon med spinning som uppvärmning och avslutning. Däremellan intervall med viktplatta och motion.

Efter frukosten direkt till revisorn för att lämna underlag. Kontoret tomt, men jag kunde överlämna till en tjej i annat företag, i kontorshotellet, som lovade att överlämna till rätt person. Nästa stopp blev för tankning av diesel.

Fortsatte sedan till banken för ett ärende. Nordea har flyttat kontoret för ett par år sedan och detta var mitt första besök. Jag har ju min huvudsakliga kontakt i Karlstad. Kontoret var Coronasäkrat. Man fick vänta utanför och togs in när en annan gick ut. Jag hade tur för när jag kom blev jag först i kön och det dröjde bara någon minut innan jag kom in. När jag ett tiotal minuter senare gick ut hade kön växt.

Under kvällen var det dags för BIK:s tredje match mot Björklöven. BIK hade klart övertag i första och i andra blev det ombytta roller men inget av lagen kunde få in pucken. I tredje gjorde BIK mål när de spelade fyra mot fem. Björklöven kvitterade när det var två minuter kvar och det slutade med övertid. BIK lyckades få in pucken när motståndarna hade åkt på en utvisning. Nu är ställningen 2-1 till BIK i matchet i bäst av sju.

God natt!

Inga kommentarer: