lördag 24 april 2021

Lördag 24/4

 God kväll!

En solig dag men med kylig vind.

Under eftermiddagen åkte jag in till Kvarnen eftersom det var sista helgen med Linda Ludwigs utställning med akvareller. Jag hade sett en tavla som jag fastnat för och om den var kvar tänkte jag köpa den. Den var fortfarande ledig så det blev en röd prick. Konstnären var där och damen som hade lördagsjouren hade kaffe klart så det blev en kaffetår och ett trevligt möte innan jag åkte hemåt igen. På vägen hem var det en trana som gick efter dikeskanten. Tänkte ett tag stanna till och ta ett foto men eftersom det inte fanns någon ficka att svänga in till vågade jag inte stanna eftersom det fanns bilar strax bakom och jag ville inte ha någon i baken.

Hemma blev det hockey följt av "Let´s dance". Spelade in en film som får avsluta dagen.

God natt!


Inga kommentarer: