onsdag 16 februari 2022

Onsdag 16/2

 God kväll!

Omkring nollan och mulet. Passande väder för att stanna inne och följa OS-tävlingarna och se hur skidskyttedamerna vann guld i stafetten och strax därefter var det silver för damerna i skidsprintstafetten. Det plockades även in en bronspeng men det såg jag inte.

Hade tänkt mig till Ica men när jag tyckte att det fanns tillräckligt i kylskåpet ändrade jag mig och avvaktar till närmare helgen.

Jag hade också tänkt mig till Nobelhallen och matchen mot Troja-Ljungby men när jag skulle hänga på mig jackan tog det emot. Såg en 40 minuters bilresa framför mig och samma tillbaka och stannade hemma och såg matchen på tv:n istället. Matchen slutade 4-2 till BIK. (2-0, 1-1, 1-1). Åtminstone tre senaste matcherna har man inte gjort ett enda mål i PP-spel. Tidigare var man ganska bra på det men nu går det inte alls. 

God natt!

Inga kommentarer: